Některé z firem, které zařizují dovoz kvalitního zlata (například švýcarské značky PAMP) v podobě zlatých slitků a zlatých cihel se přitom maximálně snaží vyjít vstříc svým zákazníkům a zjednodušit proces nákupu jak je to jen možné. A to napříč metodami i technologickými platformami.
Například společnost Zlato a.s. nabízí nejen standardní osobní nákup zlata, což je metoda jistě bližší uzavřenějším a více bezpečnostně založeným jedincům, ale také bezpečný e-shop. A jako bonus přikládá nedávno spuštěný první internetový portál o investování do zlata v našich internetových luzích a hájích. Ten na každodenní bázi přináší hned několik článků ze světa financí, trhů, společnosti… a samozřejmě zlata.
Na webu www.zlato.cz si navíc pohodlně počtete nebo nakoupíte i na mobilních zařízeních a tabletech, portál je totiž plně responzivní, takže se přizpůsobuje velikosti displeje návštěvníka. Trend návštěvnosti internetu z mobilních zařízení totiž stále roste – v roce 2018 by podle odborných studií mělo být více přístupů z chytrých telefonů a tabletů než z počítačů. Zpracování internetových stránek v responzivním webovém designu je tak nejen logickou, ale hlavně jedinou adekvátní reakcí.
Portál Zlato.cz tak i v tomto směru ukazuje, že do světa vykračuje správnou nohou.