Martina Ježková v čele HR Českých Radiokomunikací

Personálie
Vedení Českých Radiokomunikací (CRA) doplnila Martina Ježková, která nastoupila na pozici HR ředitelky. Jak společnost sdělila portálu Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz), jejím hlavním cílem bude posílení firemní kultury a zvýšení angažovanosti a spokojenosti zaměstnanců.
Martina Ježková novou šéfkou HR Českých Radiokomunikací. Foto: České Radiokomunikace

Martina Ježková má více než 18 let zkušeností v oblasti HR (human resources, lidské zdroje, pozn. red.), pracovala pro GlaxoSmithKline, ING životní pojišťovnu nebo Tchibo a před příchodem do CRA vedla HR v šesti zemích ve společnosti Sportisimo.

V CRA se zaměří především na podporu leadershipu a spolupráce na všech úrovních, jak v týmech, tak i mezi nimi. Slibuje si od toho zvýšení spokojenosti a zapojení zaměstnanců i posílení přirozeně rozvinuté firemní kultury.

„Martina Ježková by nám měla pomoci vyladit naši firemní kulturu tak, aby byla přínosná a inspirativní jak pro všechny generace našich zaměstnanců, tak i pro potencionální uchazeče o zaměstnání u nás,“ uvedl k nové posile generální ředitel CRA Miloš Mastník.

PSALI JSME:
Anna Tůmová vede v CRA komunikaci a strategické vztahy

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.