Radek Janata přichází na zcela novou pozici v Košíku

Personálie
Čerstvou posilou společnosti Košík se stává Radek Janata, ujme se role Head of Trade Marketing and Media (povede podlinkovou komunikaci, pozn. red.). Jak sdělila firma portálu Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz), jde o zcela novou pozici a úkolem zkušeného marketéra bude otevírat nové kanály on-line prodejů.
Na novou pozici Head of Trade Marketing and Media, tedy šéfa podlinkové komunikace, zamířil Radek Janata. Foto: Košík

Janata má za sebou působení na nejvyšších pozicích ve společnostech PepsiCo, Billa, MOL nebo BAT. V Košíku bude jeho hlavním úkolem hledat nové cesty, kde je možné přiblížit online nákupy potravin zákazníkům napříč Českem, ale i novými zeměmi.

„Celou kariéru jsem strávil s klasickým retailem. A myslím si, že právě tuto zkušenost teď můžu přinést do Košíku. On-line nákupy nám zjednodušují život, ale občas mi tam při objednávání chybí lidský kontakt, který je z mého pohledu v retailu zásadní,“ uvedl ke svému angažmá Radek Janata.

Příchod Janaty není jediná změna, která společnost Košík čeká. V marketingovém týmu se odehrály i další důležité přesuny. Do čela marketingových kampaní napříč třemi trhy se nově postavila dosavadní šéfka obsahu Romana Pistulková. Kompletní záštitu nad globálním on-line marketingem převzal Michael Barták, který v Košíku odpovídal za performance aktivity.

PSALI JSME:
Klára Tanzerová přebírá marketing Košíku

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.