Radim Klabal posiluje tým ComSource

Personálie
Česká společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, rozšířila svůj tým. Novým Delivery Directorem se stal Radim Klabal. O změnách firma informovala portál Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz).
Technickou a ekonomickou stránku projektů bude mít ve společnosti ComSource na starost Radim Klabal. Foto: ComSource

Radim Klabal působí v IT již více než 20 let. Do ComSource přichází ze společnosti GC System, kde pracoval na pozici technického ředitele odpovědného za rozvoj a implementaci inovativních technologií například v oblastech bezpečnosti, analýzy a vizualizace dat, umělé inteligence a vývoje aplikací.

V ComSource se podílí na strategickém rozvoji a modelech poskytování služeb zákazníkům a dále pomáhá vytvářet a optimalizovat procesy, které z hlediska technologie a efektivity vedou ke zlepšení kvality dodávaných produktů.

„S mým týmem se staráme o to, aby se z pouhých příležitostí staly reálné a úspěšné projekty. Pro mě zajímavá je také široká škála zákazníků i řešení, které ComSource svým klientům zprostředkuje,“ uvádí ke své nové roli Radim Klabal, absolvent. Vysokého učení technického v Brně.

Klabalovým koníčkem jsou bojové sporty, aktivně věnuje tradičnímu karate.

PSALI JSME:
Tvrdá rána nejnebezpečnějšímu ransomwarovému gangu. Útoky na Česko ale i tak pokračují

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Mají solární panely a tepelná čerpadla smysl? Analýza dává důkaz

Analýza
Domácnosti, které si pořizují fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, v drtivé většině případů opravdu uspoří a dočkají se výrazného snížení spotřeby. Vyplynulo to z analýzy, kterou na vzorku téměř 2,5 tisíce zákazníků zpracovala společnost ČEZ Prodej. Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) mají výsledky k dispozici.